Postat de: tudor1 | Mai 25, 2008

open my eyes …

Chicane – „Saltwater” – „open my eyes, saltwater rain, no more inside, cleanse yourself, swimming in Saltwater rain „… Ma gindesc sa pun titlu la jurnal asta : „open my eyes, Saltwater rain”, dar NU stiu daca e bine … asta egal UK, ploaie, imi deschid ochii … , totul vine incet, calm …

Ma gindesc ca unii de la SRI o sa joace numerele mele. Sper ca si unele din „fetele mele” …

Massive Attack … Pe cine vreau sa atac ? pe fostii profesori, si pe unii fosti colegi …

Dar „open my eyes, salt …” e un titlu de cacao … cam slabutz … si m-am cam saturat de chicane, si de Saltwater … e vechi … si l-am ascultat de prea multe ori .


Lasă un răspuns

Categorii

