Postat de: tudor1 | Mai 27, 2008

retelele de infractori … :(

Alphaville – ‘Forever young’ :

Some are like water, some are like the heat
Some are a melody and some are the beat
Sooner or later they all will be gone
Why dont they stay young ” …

Ieri dimineata mi-a fost scarba de jurnalul asta, mi-a fost scarba sa scriu – un sentiment ciudat. totusi am scris. trebuia sa nu …

e saitul asta : http://internetsigur.ro/ , recomandat de Europa FM. zice ca nu e bine sa-mi scriu toate datele personale pe web, pe blog, pt. ca poti fi victima retelelor de infractori … totusi e vorba de copii , intre 11 – 15 ani … Nu stiu ce sa zic … Cred ca, deocamdata , o sa-mi las jurnalul asa cum e, cu datele personale … „For now”, cel putin … totusi nu stiu daca e bine … ( ? ) …


Lasă un răspuns

Categorii

