Postat de: tudor1 | Mai 29, 2008

ploi …

Volkswagen = W = dublu V = dublu „Voicul. ” = 2 fete …

„Sunshine in the rain” – bwo … pai nu-mi place ploaie cu soare. Prefer ploaia pura, cu nori negrii si grei, cu rupere de nori, cu inundatii. Asta-mi place.

Imi „facusem” jurnalul maro pt. ca si Chicane si-a schimbat culoarea sait-ului sau din verde in maron.

Mereu am crezut ca Leonard cohen zice ” there is no one insane” si nu „there is no one in sight” , si mereu mi s-a parut ca vraj. italian e mult mai inalt decit mine. cind am incercat sa vorbesc cu el a fost mai mic – probabil ca sint mai multi, care seamana , 5 sau 6 …

Gery Halliwell e Laura

Massive attack – „Teardrop”, videoclipul … – adica un atac masiv ar fi sa am un copil natural cu o femeie…

Moby – „Lift me up” – „we travelled thru hell, we know how we felt” – cintec din 2004, cind am fost la nebuni in toamna 2004.

 la „Tudor” se mai zice si „Dorel” sau „Theodor”… Dorel = dor = Missing = Everything but the girl – ‘Missing’🙂

 cind eram mic, imi placeau f. mult adidasii originali Puma cu scai, pt. ca asa avea Georgy si Sandu. erau colorati si erau din Canada, de la verii lui Sandu. Imi placea foarte mult si tricoul albastru ( si nu numai ) al lui Georgy, cind aveam 12 – 14 – 16 ani …🙂

 Daca as avea un nume nou, mi-ar placea sa ma cheme „Nicu”, de la Nike, de la NYC si de la Nick B. aka Chicane, sau mi-ar mai placea „Paul”, de la Paul G. , de la Paul van Dyk.


Lasă un răspuns

Categorii

