Postat de: tudor1 | Mai 29, 2008

Stefania

Am gresit fata de Stefania de mai multe ori. toate datorate unui singur lucru : eram prea tinar , prea fricos, prea timid ( asta cu timiditatea e din cartea lui Pavel corut – „Arta succe…” ).  In primul rind am gresit cind eram impreuna la un film, si trebuia, vroiam sa o sarut la „momentul acela” din film, dar din cauza ca mi-era teama, ca eram timid, n-am facut asta. Tot ce am putut sa fac a fost ca mi-am dat seama ca am pierdut momentul, si dupa film, pe strada, am inceput sa pling pt. ca n-am fost in stare de nimic pina atunci, pt. ca eram doar un baietel speriat si nici macar putin barbat. I-am zis ca pling din alta cauza, ceva cu Judo, cu profesorul de Judo. Cred ca aveam atunci vreo 13-14 ani .

Alta data, mult mai grav, am gresit de ziua ei. Tot n-o sarutasem pina atunci, defapt n-am sarutat-o niciodata, nici macar atat… Cind au venit parintii cu tortul, ea a stins luminarile, iar eu, intr-un moment de panica (pt. ca vroiam ca ceilalti care erau acolo sa stie ca am sarutat-o,  sa stie ca eu defapt sint un barbat ), am incercat sa o sarut cu forta . Ea n-a vrut, s-a opus, si totul a devenit un moment penibil pt. mine, jenant , si cred ca si pt. ea, mai ales ca era ziua ei. cred ca tot 14 ani aveam.

un cintec despre Stefy si mine : K-pital – ‘As vrea’ :

 ” Pentru fiecare secunda de cand te-am cunoscut
As vrea sa te sarut
Pentru toate clipele in care ti-a venit sa plangi
As vrea acum, iubire, in brate sa ma strangi

Unde esti as vrea sa vii
Sa ma gasesti

Unde esti as vrea sa vii
Sa ma gasesti

In fiecare noapte ma culc cu tine-n gand
In fiecare zi ma trezesc plangand
In fiecare clipa ma rog sa vii la mine

In fiecare noapte ma culc cu tine-n gand
In fiecare zi ma trezesc plangand
In fiecare clipa ma rog sa vii la mine

Unde esti as vrea sa vii
Sa ma gasesti

Unde esti as vrea sa vii
Sa ma gasesti

Pentru fiecare secunda de cand te-am cunoscut
As vrea sa te sarut
Pentru toate clipele in care ti-a venit sa plangi
As vrea acum, iubire, in brate sa ma strangi

In fiecare noapte ma culc cu tine-n gand
In fiecare zi ma trezesc plangand
In fiecare clipa ma rog sa vii la mine

Unde esti as vrea sa vii
Sa ma gasesti

Unde esti as vrea sa vii
Sa ma gasesti ”

Am gresit la inceput de tot, cind eram in tabara. I-am zis sa fie prietena mea, ea a acceptat, si apoi n-am facut nimic, totul a ramas in suspans in momentul ala. Nici eu, nici ea n-am facut nimic, eu ma uitam la ea, ea la mine. Totusi nu cred ca atunci eu am gresit. era un cintec atunci: Wet wet wet – ‘Love is all around’, cu un vers : „So if you really love me, Come on and let it show „…

M-a intrebat in alta zi, daca vreau ca intr-adevar cintecul „I swear” – All 4 one ( era la moda atunci cintecul asta ) sa fie cintecul nostru ( acum mi se pare cam siropos, cu niste baietasi frumusei etc. ) , sau sa fie Wet wet wet – ‘Love is all around’. Eu i-am zis ca imi place mai mult „I swear” – copilas…

Dupa aia am gresit in 2003, Aprilie – mai, cind a aparut ‘As vrea’ – K-pital : „Unde esti ?! as vrea sa vii, Sa ma gasesti…” . Cam multe greseli… Atunci aveam capul overload si eram ametit, nu prea stiam ce sa fac, ce sa nu fac, nu prea stiam pe ce lume sint ( Nu ca acum as sti pe ce lume sint… ), vorbeam, parlamentam mereu cu radio . Moby – „Lift me up” :

Plain talking (plain talking)
Take us so far (take us so far)
Broken down cars (broken down cars)
Like strung-out old stars (like strung-out old stars)

Plain talking (plain talking)
Served us so well (served us so well)
Travelled through hell (travelled trough hell)

We know how it felt (we know how it felt)

Plain talking (plain talking)
Making us bold (making us bold)
So strong out and cold (so strong out and cold)
Feeling so old (feeling so old)

Plain talking (plain talking)
Has ruined us now (has ruined us now)
You never know how (you never know how)
Sweeter than thou (sweeter than thou) ”

Stiu, gasesc mereu numai scuze – cred ca asa sint eu …


Lasă un răspuns

Categorii

