Postat de: tudor1 | Mai 31, 2008

disco

Vad ca nu „se baga” nici o fata din „fetele mele” sa ma dezvirgineze, sa se bage la o frectie.

Ma gindesc ca daca as alege unde sa-mi cresc copiii,  as alege NYC, pt. ca daca apare ceva nou in lume, aici apare prima data, si pt. ca e „the city of cities”, pt. ca e un oras Sharp .

Stiu ca Laura vroia sa fie baiat din nasteresi mi se pare ca vroia sa o cheme „James”…

Toata dupa-amiaza de vineri am facut tot ce am putut ca sa merg la Arena: am incercat sa dorm – n-am reusit, am incercat sa nu adorm seara intre 9 – 11 – am reusit. Dar pe urma, vrajitorii zic ca n-am voie sa merg la disco. Nu e de kkt ?! Pai e . vrajitorii zic ca nu trebuie sa-mi planific nimic, pt. ca daca imi planific, nu „iese”.

Am vazut ca pe la DJ-u’ de la arena stau in preajma lui mereu citeva pizde, citeva cu*ve , 3-4 … Macar daca ar pune muzica misto, ceea ce nu e asa. In cel mai bun caz dansez pe 3 cintece pe care le pune… de kkt …

cind am fost in Buc. ultima data, s-a pus si House of Pain – ‘Jump’, un cintec misto, dar erau prea multi care sareau, „dansau”, se loveau pe cintecul asta, asa ca am ales sa nu sar si eu. Se poate ca Sandu sa fi fost acolo, la Maxx , in seara aia.

Ce-mi place vara la o fata ? Sa poarte fusta din blugi, albastra, cu adidasi albi, cu sapca, si tricou . Da, da, da …🙂 sau poate doar blugi, pt. fetele „mele” putin mai plinute , cu adidasi , sapca …


Lasă un răspuns

Categorii

