Postat de: tudor1 | Mai 31, 2008

‘Elegantly wasted’

INXS – ‘Elegantly wasted’ – adica daca esti eleganta/a esti fraier/a pt. ca te vei pierde :

” Look at all that shines
Baby’s down on the world and she knows it …
We run
We hide
We wait and we want
The good life
Aw sure
You’re right
This ain’t, the good life … ”

Am vrut sa merg la Arena, joi, la Rynno, asa mi-am programat, dar am adormit bustean pe la ora 5 seara si m-am sculat la 10.30 seara, dupa care m-am culcat la loc…😦

 Ce am invatat de la vrajitori : cu cit iti cumperi lucruri tot mai scumpe, cu atat devii mai bolnav/a fizic si psihic: Moloko – ‘Forever more’. oamenii din toata lumea vor lucruri ( haine, bijuterii, case etc. ) tot mai scumpe, mai frumoase: asta e stilul lor de viata, al vesticilor, si romanii il urmeaza, il copiaza. Dar oamenii astia uita de Depeche Mode – ‘Policy of truth’ si de ‘Elegantly wasted’ -pierdut din cauza elegantei .

 Nemtilor nu le plac masinile germane, ei conduc masini americane ( Cadillac, Crysler etc. ). Italienilor le plac masinile nemtesti si conduc in general BMW : ” sono un italiano vero” . Nemtilor le mai plac Toyota, Alfa Romeo si ferrari .

Depeche Mode imi zice sa visez : 2001 – „Dream on” + chicane – „don’t know what you dream about” + UNU’ – „lumea viseaza” – cel mai tare videoclip romanesc de muzica electronica. adica, visele de noapte conteaza. Bineinteles ca mai e si Falco – „Jeanny, quit livin’ on dreams, life is not what it seems…”


Lasă un răspuns

Categorii

