Postat de: tudor1 | Octombrie 27, 2008

Shadow dancing…

Era un articol pe JungPage, „Shadow dancing”… Zicea ca daca vreau individuatie trebuie sa nu-mi mai pling de mila ci sa ajut pe alti oameni care au nevoie mai mult decit mine de ajutor…

„don’t nobody know my troubles but God”= imi pling de mila… deci asta nu e bine…

„Eu sint D-zeu, Eu sint Ab”… asta tot nu e bine pt. ca vreau ceva pt. mine…

sint multi oameni care imi zic ca eu sint romania… deci daca vreau UE= vreau ceva pt. mine… Dar, deocamdata, asa va ramine…


Lasă un răspuns

Categorii

