Postat de: tudor1 | Iulie 11, 2009

pe scurt m-am internat de buna voie si nesilit de nimeni cu acte de avocati in regula… pt. ca Nimeni sa nu aibe nicio vina… Doamne pazeste ca Supermen sa pateasca ceva… ca de exemplu patarea Imaginii proprii… care era Imaculata…

a venit ora 9… o infirmiera super grasa face injectii in fund cu ceva… vine si la mine. zice : „Dezbraca-te”…

eu: „Ce!”…

ea:”Hai Domne, doar n-o sa stau acilea toata noaptea. Mai am si alti oameni care asteapta.”

eu zic ca vreau sa vorbesc cu „Sefu”, adica cu Domnu’ Dan… grasana incepe sa urle la mine ca „Doar no sal scol din somn pe Domnu’ Dan pt. tine, un kkt… Acu e in pat cu nevasta-sa… Stai cuminte cati fac injectia si trece.”

eu o iau la fuga…

…. vine dimineata eu cu injectia nefacuta… Ma intilnesc cu Supermen in care aveam mare incredere.

ii zic ca vreau sa ma externez… El zice „Nu … nici vorba… asta nu se poate… pt. ca avem Actele facute… Trebuie sa stai aici cel putin 2 saptamini… nuti facem nimic, doar trebuie sa stai…”

ii zic ca nu vreau sa fac injectii…

el zice: „Nu… stai cuminte… nici vorba de asa ceva… infirmierele astea de la noi din romania sint mai asa, mai nasoale… Te rog Frumos, Te rog Eu Frumos… Nu trebuie sati fie frica… Sint doar vitamine… Absolut: Doar VITAMINE”…

„esti slabit rau…iti trebuie Vitamine”…

mia injectat „Vitaminele” timp de 2 saptamini … adica Sedat muscular total… doar gindeam… adica capu mergea si capu imi zicea ca eu sint mort… pt. ca nu puteam sa ma ridic singur din pat, nu puteam sa merg singur… 2 saptamini sedat total, doar gindeam… 2 saptamini in care nu mam ridicat singur din pat…

Da’ ceva bun tot sa intimplat: vroiam sa ascult radio… si un pacient mai sanatos ca mine mia dat voie la un singur cintec de la radio: am ascultat de la inceput cintecu’ Olive- „You’re not alone”… si am cry…

se gaseste rar varianta originala de la radio pro feme… atunci era hit… eu nam gasit nici acu varianta aia…

a aparut atb cu cintecu asta, da’ nu se compara…

poate se gaseste varianta aia doar cu bani…

nici pe you tube nu se gaseste varianta aia..


Lasă un răspuns

Categorii

