Postat de: tudor1 | Iulie 11, 2009

ospiciu 1

first kiss – oct. 1996… misto…

am inceput sa fac cei placea ei: sa fiu destept… + ca mie imi place sai placa la toata lumea de mine, asa ca + Trebuia sa fiu destept… adica sa citesc carti en-gros si en-detail… daca citesti mult nici nai timp de temele de acasa de la scoala… eu 15 ani… asa ca sa fii destept e mai important decit scoala… am luat 4 in teza la mate da’ nu mai conta: eu eram destept…

am intrebat-o daca „Vrea?”… adica sex… ea a zis nu… da’ tot timpu imi trimitea semnale ca vrea… adica ea vroia, eu vroiam , da’ eu eram prea… tinar si intelegeam mai greu… asa ca nam inteles…

in decembrie 1996 a aparut la Mtv cintecu’ Spice Girls- ‘2 Become 1’… eu tremuram cind il vedeam la tv… : „It’s the only way to be”…

am intrebat-o , ea zicea nu…

tot in decembrie 1996 a aparut tot la Mtv si cintecu’ Chicane – „Offshore”… adica departe de tarm, departe de mare… videoclipul zice multe… adica e Soare si soarele e deprimant si nimeni nu intra prea mult in mare… adica ca eu N-am voie sa merg la mare…

Da’ cine naiba se uita atunci la „Dance floor chart”… nici nu stiam de existenta lu’ Chicane…

Naveam voie sa merg la mare din 2 motive: ca citeam mult ca sa fiu „destept” si ca nema sex… mai ales pt. al doilea…

mai pe scurt… nu invatam nimic, citeam cu tona, nu intelegeam nimic din ce citeam, sau nu intelegeam esentialu… si esentialu era ca „It’s all about you”… eu intelegeam tocmai ca „Nimic nu e despre mine”…

eu intelegeam ca eu sint prost… „The more I learn – the less I know – the less I know the more I want”…

a venit vara 1997… eu eram pe uscat… la fel ca acum…🙂

o vara Fierbinte… daca eu cred despre mine ca sint Rau si prost – nu ploua si soarele de kkua iese zimbind ca un kk…

eu nici macar nu vroiam sa merg la mare… da’ mama mi-a zis: „Ba, esti Prost? hai in p matii la mare, nu fi prost…” a folosit cuvintu’ „Prost” si asta m-a convins…

la mare… pe litoralul romanesc cel Pitoresc in 1997… cu Soarele Fierbinte…

am fost Overload… pe scurt…

Sugababes – ‘Overload”… cintecu asta nu era pe atunci… da e foarte bun…

da la mare frate mio, Mata si Tactu se distrau Excelent, numai eu eram Overload si parca astia trei se distrau ca sa-si Bata Joc de mine…

Mata si Tactu se purtau cu mine la mare si ma tratau ca pe un kkt…

am ajuns in Buc. unde vroiam sa vorbesc cu un psih-olog…

era august 13 1997… toti doctorii buni erau plecati in concediu… cine putea sa ramana la munca care ii placea cel mai mult? – ultima jigodie, ultimu Dobitoc de abuzat Minori… eu aveam 16 ani… eram prea perfect pt. el… nici nui venea sa creada ca Bunul Dumnezeu la Binecuvintat cu mine…

vroiam sa merg la psih-olog pt. ca nu mai vroiam sa merg acasa la Mata si la Tactu care ma faceau kkt in fiecare zi…

Tipu ma intrebat cu binisoru, mai mult asa ca sai faca mai multa placere sa se joace cu mine…: „Vrei sa te internezi?”… Tipu ma intrebat… eu am zis ca nu vreau sa merg acasa… Si ma mai intrebat: „Sti care e diferenta intre Psihiatrie si Psih-ologie?”… eu bineinteles ca am zis ca Stiu… stiam ca Jung fusese psihiatru si unu bun…

Iam mai zis ceva lu Tipu… ca vreau sa-mi arate Mie Diploma ca el ca Psihiatru a facut in Prealabil o terapie de Psihanaliza… asta ca sa fiu sigur ca n-o sa-mi faca rau… asta dureaza cam 7-9 ani…

Tipu vazind ca nu ma las cu binisoru mia zis ca sa astept ca mio arata… Tipu sa dus galant pina la WC, a scos o Diploma de sub teancul de hirtie igienica cu care urma sa se stearga la fund si mi-a fluturat-o pe la nas ca sa nu vad nimic ce scrie pe ea…

Oricum tipul isi facuse marea datorie: ma intrebat daca stiu diferenta dintre psihiatrie si psih-ologie… eu am zis da si n-a mai stat sami explice el care e diferenta… Doar nu era prost ca mine la 16 ani… el era Barbatul Adevarat, Super-potent si Supermen… Asta era sansa lui… Doar n-o sa stea el 5 minute sasi raceasca gura cu care e diferenta in Romania anului 1997… Doar nu era prost… el era doar Supermen…

va urma…


Lasă un răspuns

Categorii

